poniedziałek, 14 listopada 2011

Spotkanie z Anną Franczak!

"Kluczem do sukcesu jest zdolność adaptacji. 


Rok 2025. No właśnie, gdzie jesteś? W Lublinie, Londynie, a może w Nowym Yorku czy w Tromso? Kim jesteś? Psychologiem biznesu, właścicielem restauracji, szefem agencji reklamowej? Lubisz swoją pracę? Czy czujesz się człowiekiem sukcesu?

Nie można przewidzieć jak potoczą się nasze losy, ale można się do tych zmian przygotować, tak aby mądrze i świadomie zacząć budować swoją karierę już dzisiaj.

Kiedy zaczynałam studia magisterskie, marzyłam o pracy psychologa. Zawód który wykonuję obecnie wtedy jeszcze nie istniał, ponieważ Google dopiero zaczynał podbój internetu.  Kiedy kończyłam studia podyplomowe, od najlepszych uczyłam się public relations w dużej korporacji a Steve Jobs prezentował światu pierwszego iPoda. Kilka lat później Facebook zdominował internet a ja zgłębiałam tajniki social media i digital marketingu. Ta rewolucja technologiczna i społeczna niosła za sobą pojawienie się wielu nowych profesji i branż, które powstały by odpowiadać na potrzeby rynku. Jedną z nich zajmuję się dzisiaj, ponieważ moje zainteresowania zmieniały się razem z otaczającą mnie rzeczywistością. 

Czy jesteście gotowi na taką elastyczność i kolejne transformacje, które niewątpliwie nadchodzą? Czy studia to strata czasu i powinniśmy traktować je jako hobby? Czy w tej nie do końca przewidywalnej rzeczywistości można zaplanować swoją karierę i odnieść sukces?


Zapraszam na spotkanie 20 stycznia 2012 roku."


fot. www.monikakaminska.pl

Anna Franczak - dyrektor w firmie Performance Media - największej w Polsce agencji marketingu w wyszukiwarkach. Bierze udział zarówno w tworzeniu globalnych strategii jak i lokalnych projektów w ponad 40 krajach na całym świecie. Ma tytuł magistra, skończyła studia podyplomowe na UW, obecnie przygotowuje się do otworzenia przewodu doktorskiego z socjologii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz