Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z wykładami jak i warsztatami oraz ich opisami, ponieważ już jutro ruszą zapisy na warsztaty! :)
Liczba miejsc ograniczona, więc kto pierwszy ten lepszy.
Więcej informacji na temat warsztatów oraz formie zapisów znajdziecie w następnym poście, który pojawi się niebawem:)
1 dzień (21.11.2013)
16.00-16.15 – Uroczyste otwarcie konferencji
16.15-16.30 – Wystąpienie prezydenta/przedstawiciela Urzędu
Miasta
16.30-17.00 – Wprowadzenie przygotowane przez studentów
17.00-17.45 – Magdalena Petryniak i dr Paweł Fortuna
(Harvard Business Review) – Sukces - Jak
zmierzysz swoje życie?
2 dzień (22.11.2013)
9.00-9.45 – prof. Adam Biela (KUL) – Odpowiedzialność
społeczna
9.45-10.30 – Bernard Fruga – Satysfakcja klienta - Ekscytacja, albo śmierć, czyli klient jako sędzia
sprawiedliwy
10.30-11.15 – Tomasz Marszałł (PKO BP) – Patriotyzm -
Zmiana to proces, a nie wydarzenie
11.15-11.30 - Przerwa kawowa
11.30-12.15 – Anna Korczak (PKP Intercity) – Profesjonalizm
- Profesjonalizm - o co tyle hałasu?
12.15-13.00 – Ewa Magier (Autosfera) – Środowisko – Środowisko – wpływ na kondycję i funkcjonowanie firmy
13.00-13.45 – Innowacyjność
14.00-14.45 - Przerwa obiadowa
14.45-15.30 – Paweł Bogusław – Uczciwość – Winien i Ma
15.30-16.15 – Andrzej Szastok (PTTB)
– Zaufanie - Ufać czy nie ufać – oto jest
pytanie
16.15-17.00 – Piotr Taracha
(Intrograf) – Jakość - Jak Klienci
definiują pojęcie jakości?
3 dzień (23.11.2013)
10.00-14.00 Warsztaty - Know-how
- Bernard Fruga
Życie
to nie bajka, życie to powieść, którą piszemy każdego dnia.
Warsztat łączy tematy powołania, propozycji wartości i
modelu biznesowego.
Spójność postępowania z wyznawanymi wartościami jest pożądaną cechą zarówno u przywódców, jak i u pracowników w nowoczesnych projektach społecznych i biznesowych.
Spójność postępowania z wyznawanymi wartościami jest pożądaną cechą zarówno u przywódców, jak i u pracowników w nowoczesnych projektach społecznych i biznesowych.
Podczas spotkania przerzucimy pomost pomiędzy obszarami
powołania i wartości, a światem, gdzie miernikiem skuteczności rozwiązań jest
wygenerowanie strumienia przychodu.
Oswoimy fragment rzeczywistości poznając i nazywając
zjawiska, których formalne etykietki wydają się nam obce. Po bliższym poznaniu
odkryjemy w tych obszarach masę zdrowego rozsądku, oraz otwartość na życie
spójnie z własnym systemem wartości.
Warsztat prowadzi Bernard Fruga, który stosuje swoje
międzynarodowe doświadczenie biznesowe, obserwacje życiowe i wykształcenie
psychologiczne do wprowadzania sensu, harmonii i skuteczności w
przedsiębiorstwach i szkołach.
Celem warsztatu jest m.in.
przybliżenie:
- pojęcia "propozycja wartości"
- koncepcji "lean" dostarczania wartości i
eliminowania marnotrawstwa
- "zasady jeża" do określenia propozycji wartości
w życiu i biznesie
W wyniku warsztatu uczestnicy:
- określą jak wykorzystać swoje siły charakteru do
satysfakcjonującego życia i pracy
- poznają narzędzie tworzenia modeli biznesowych opartych o
"propozycję wartości"
- naszkicują model skutecznej realizacji wartości w życiu
osobistym i zawodowym.
- Andrzej Szastok (PTTB)
Warsztat dotyczyć będzie tematu dlaczego ludzie, którzy są
przekonani o swojej uczciwości postępują niemoralnie. Innymi słowy, jak
tłumaczy to psychologia i teoria gier.
- dr Małgorzata Torój (AHE)
Celem warsztatu jest stworzenie warunków Uczestnikom do zbudowania zaufania do siebie i własnych codziennych wyborów, by ich życie stało się bardziej satysfakcjonujące. Warsztat przyjmie formę coachingu grupowego, który umożliwi Uczestnikom przyjrzenie się sobie oraz odkrycie ważnych dla nich wartości. Uczestnicy będą mieli szansę przyjrzeć się własnym relacjom z innymi ludźmi, poznać własne ograniczające przekonania oraz z odwagą wprowadzić zmiany w swoim życiu. Warsztat pozwoli również zorientować się
w różnych narzędziach coachingu (koło życia, metoda WORK, poziomy logiczne, wizualizacja itp.).
- Tomasz Kuryło (Enzo)
To będą niezwykłe trzy godziny Twojego życia. Będziesz
mieć okazję wcielić się w rolę właściciela, szefa, pracownika firmy oraz
klienta. Wykorzystując gry biznesowe wspólnie zaprojektujemy fundamenty biznesu
bez ściemy. Stworzymy manifest, który zainspiruje innych. Odwagi!
- Dorota Filipiuk (KUL)
O wizerunku, komunikacji niewerbalnej i autoprezentacji mówi się dużo, choć nie
zawsze... prawdę.
- Czy w komunikacji rzeczywiście mówimy więcej mową niewerbalną?
- Czy kolor czarny jest najbardziej elegancki?
- A co z naszym wizerunkiem w sieci?
- Jakie są główne błędy w tworzeniu swojego wizerunku?
- Co to jest dress code?
- Savoir vivre w biznesie
Zapraszam na warsztat gdzie zastanowimy się nad tym, co wpływa na nasz wizerunek.
- Czy w komunikacji rzeczywiście mówimy więcej mową niewerbalną?
- Czy kolor czarny jest najbardziej elegancki?
- A co z naszym wizerunkiem w sieci?
- Jakie są główne błędy w tworzeniu swojego wizerunku?
- Co to jest dress code?
- Savoir vivre w biznesie
Zapraszam na warsztat gdzie zastanowimy się nad tym, co wpływa na nasz wizerunek.
- Klaudia Tolman (Ryśliciel)
Jesteśmy wzrokowcami. Czasem
ktoś się tego wypiera, twierdząc „nie jestem wzrokowcem!”, ale… tylko pomyśl:
mężczyźni – zdecydowanie są wzrokowcami! J Potwierdzają to oni
sami, potwierdza to tym bardziej płeć przeciwna. A kobiety? Też są wzrokowcami!
Przekręcają mapę we właściwym kierunku i zapamiętują trasę w oparciu o
napotykane tam obiekty J Wzrok to nasz najsilniejszy i najbardziej wiodący
zmysł, nie ma co do tego wątpliwości.
Dlatego
w możliwie najbardziej przyjaznych warunkach, w atmosferze zabawy,
kreatywności, przy wsparciu trenera wyspecjalizowanego w myśleniu wizualnym,
zabierzemy się za rysowanie swojego biznesu. Pójdziemy o krok dalej niż autorzy
książki „Tworzenie modeli biznesowych” i zaskoczymy samych siebie tym, jak
wiele można osiągnąć biznesowo zwykłym, banalnym rysunkiem.
- Katarzyna Jośko (Warta)
Program warsztatu
1 Kultura organizacyjna w korporacji - fakt czy abstrakcyjny twór ? – dyskusja , wypracowanie definicji .
2 Nasze wyobrażenia o współczesnej korporacji - fakty i mity
-Wyścig szczurów / środowisko stwarzające
możliwość rozwoju
-Niewłaściwy work-life balans / umiejętne
zarządzanie sobą w czasie
-Wypalenie zawodowe/ kariera zawodowa
3 Dobre i złe firmy. Jakie czynniki/ wartości składają się na
dobry i zły wizerunek firmy na rynku ?
4 W jakich firmach i dlaczego chcą pracować
przedstawiciele pokolenia Y ? Wartości pokolenia Y / wartości pożądane we
współczesnej korporacji - dyskusja
i warsztat.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz