poniedziałek, 4 listopada 2013

Program konferencji!

Z ogromną radością przedstawiamy program konferencji "Ludzka Twarz Biznesu" 2013!

Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z wykładami jak i warsztatami oraz ich opisami, ponieważ już jutro ruszą zapisy na warsztaty! :)
Liczba miejsc ograniczona, więc kto pierwszy ten lepszy.
Więcej informacji na temat warsztatów oraz formie zapisów znajdziecie w następnym poście, który pojawi się niebawem:)



1 dzień (21.11.2013)

16.00-16.15 – Uroczyste otwarcie konferencji
16.15-16.30 – Wystąpienie prezydenta/przedstawiciela Urzędu Miasta
16.30-17.00 – Wprowadzenie przygotowane przez studentów
17.00-17.45 – Magdalena Petryniak i dr Paweł Fortuna (Harvard Business Review) – Sukces - Jak zmierzysz swoje życie?


2 dzień (22.11.2013)

9.00-9.45 – prof. Adam Biela (KUL) – Odpowiedzialność społeczna
9.45-10.30 – Bernard Fruga – Satysfakcja klienta - Ekscytacja, albo śmierć, czyli klient jako sędzia sprawiedliwy
10.30-11.15 – Tomasz Marszałł (PKO BP) – Patriotyzm - Zmiana to proces, a nie wydarzenie
11.15-11.30 - Przerwa kawowa
11.30-12.15 – Anna Korczak (PKP Intercity) – Profesjonalizm - Profesjonalizm - o co tyle hałasu?
12.15-13.00 – Ewa Magier (Autosfera) – Środowisko – Środowisko – wpływ na kondycję i funkcjonowanie firmy
13.00-13.45 – Innowacyjność
14.00-14.45 - Przerwa obiadowa
14.45-15.30 –  Paweł Bogusław Uczciwość – Winien i Ma
15.30-16.15 – Andrzej Szastok (PTTB) – Zaufanie - Ufać czy nie ufać – oto jest pytanie
16.15-17.00 – Piotr Taracha (Intrograf) – Jakość - Jak Klienci definiują pojęcie jakości?


3 dzień (23.11.2013)

10.00-14.00 Warsztaty - Know-how

  • Bernard Fruga 
Życie to nie bajka, życie to powieść, którą piszemy każdego dnia. 
Warsztat łączy tematy powołania, propozycji wartości i modelu biznesowego.
Spójność postępowania z wyznawanymi wartościami jest pożądaną cechą zarówno u przywódców, jak i u pracowników w nowoczesnych projektach społecznych i biznesowych.
Podczas spotkania przerzucimy pomost pomiędzy obszarami powołania i wartości, a światem, gdzie miernikiem skuteczności rozwiązań jest wygenerowanie strumienia przychodu.
Oswoimy fragment rzeczywistości poznając i nazywając zjawiska, których formalne etykietki wydają się nam obce. Po bliższym poznaniu odkryjemy w tych obszarach masę zdrowego rozsądku, oraz otwartość na życie spójnie z własnym systemem wartości.

Warsztat prowadzi Bernard Fruga, który stosuje swoje międzynarodowe doświadczenie biznesowe, obserwacje życiowe i wykształcenie psychologiczne do wprowadzania sensu, harmonii i skuteczności w przedsiębiorstwach i szkołach.

Celem warsztatu jest m.in. przybliżenie:
- pojęcia "propozycja wartości"
- koncepcji "lean" dostarczania wartości i eliminowania marnotrawstwa
- "zasady jeża" do określenia propozycji wartości w życiu i biznesie

W wyniku warsztatu uczestnicy:
- określą jak wykorzystać swoje siły charakteru do satysfakcjonującego życia i pracy
- poznają narzędzie tworzenia modeli biznesowych opartych o "propozycję wartości"
- naszkicują model skutecznej realizacji wartości w życiu osobistym i zawodowym.

  • Andrzej Szastok (PTTB)
 Dlaczego uczciwi ludzie zachowują się niemoralnie?
Warsztat dotyczyć będzie tematu dlaczego ludzie, którzy są przekonani o swojej uczciwości postępują niemoralnie. Innymi słowy, jak tłumaczy to psychologia i teoria gier.

  • dr Małgorzata Torój (AHE)
 Magia coachingu – odkrywanie prawdy o sobie.
Celem warsztatu jest stworzenie warunków Uczestnikom do zbudowania zaufania do siebie i własnych codziennych wyborów, by ich życie stało się bardziej satysfakcjonujące. Warsztat przyjmie formę coachingu grupowego, który umożliwi Uczestnikom przyjrzenie się sobie oraz odkrycie ważnych dla nich wartości. Uczestnicy będą mieli szansę przyjrzeć się własnym relacjom z innymi ludźmi, poznać własne ograniczające przekonania oraz z odwagą wprowadzić zmiany w swoim życiu.  Warsztat pozwoli również zorientować się w różnych narzędziach coachingu (koło życia, metoda WORK, poziomy logiczne, wizualizacja itp.).

  • Tomasz Kuryło (Enzo)
 Stwórz biznes bez ściemy - warsztat symulacyjny.
 Marzysz o założeniu własnej firmy lub chcesz w przyszłości pełnić kierownicze stanowiska?

To będą niezwykłe trzy godziny Twojego życia. Będziesz mieć okazję wcielić się w rolę właściciela, szefa, pracownika firmy oraz klienta. Wykorzystując gry biznesowe wspólnie zaprojektujemy fundamenty biznesu bez ściemy. Stworzymy manifest, który zainspiruje innych. Odwagi!

  • Dorota Filipiuk (KUL)
 Ludzka Twarz i... ciało w Biznesie, czyli jak zadbać o swój wizerunek.           
O wizerunku, komunikacji niewerbalnej i autoprezentacji mówi się dużo, choć nie zawsze... prawdę.

   - Czy w komunikacji rzeczywiście mówimy więcej mową niewerbalną?
   - Czy kolor czarny jest najbardziej elegancki?
   - A co z naszym wizerunkiem w sieci?
   - Jakie są główne błędy w tworzeniu swojego wizerunku?
   - Co to jest dress code?
   - Savoir vivre w biznesie

Zapraszam na warsztat gdzie zastanowimy się nad tym, co wpływa na nasz wizerunek.
  • Klaudia Tolman (Ryśliciel)
 (Nie) jesteś wzrokowcem? Zrozum i udoskonal swój biznes poprzez… narysowanie go!
Jesteśmy wzrokowcami. Czasem ktoś się tego wypiera, twierdząc „nie jestem wzrokowcem!”, ale… tylko pomyśl: mężczyźni – zdecydowanie są wzrokowcami! J Potwierdzają to oni sami, potwierdza to tym bardziej płeć przeciwna. A kobiety? Też są wzrokowcami! Przekręcają mapę we właściwym kierunku i zapamiętują trasę w oparciu o napotykane tam obiekty J Wzrok to nasz najsilniejszy i najbardziej wiodący zmysł, nie ma co do tego wątpliwości.
Dlatego w możliwie najbardziej przyjaznych warunkach, w atmosferze zabawy, kreatywności, przy wsparciu trenera wyspecjalizowanego w myśleniu wizualnym, zabierzemy się za rysowanie swojego biznesu. Pójdziemy o krok dalej niż autorzy książki „Tworzenie modeli biznesowych” i zaskoczymy samych siebie tym, jak wiele można osiągnąć biznesowo zwykłym, banalnym rysunkiem.


  • Katarzyna Jośko (Warta)
 Wartości,  jako filary sprawnego funkcjonowania w środowisku korporacyjnym.
Program warsztatu
1    Kultura organizacyjna w korporacji  - fakt czy abstrakcyjny twór ?  – dyskusja , wypracowanie definicji .
2    Nasze wyobrażenia o współczesnej korporacji  - fakty i mity
-Wyścig szczurów / środowisko stwarzające możliwość rozwoju 
-Niewłaściwy work-life balans / umiejętne zarządzanie sobą w czasie
-Wypalenie zawodowe/ kariera zawodowa
3    Dobre i złe firmy.  Jakie czynniki/ wartości składają się na dobry i zły wizerunek firmy na rynku ?
4    W jakich firmach i dlaczego chcą pracować przedstawiciele pokolenia Y ? Wartości pokolenia Y / wartości pożądane we współczesnej korporacji  - dyskusja i  warsztat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz