sobota, 2 listopada 2013

Nasi tegoroczni goście!

Przygotowania do konferencji idą pełną parą!
W tym roku będziemy mieli okazję wysłuchać prezentacji osób, które mają ogromne doświadczenie w biznesie! Głównym tematem konferencji są wartości, o których opowiedzą nasi prelegenci.
A oto kogo będziemy gościć w tym roku:

Magdalena Petryniak i dr Paweł Fortuna (Harvard Business Review)




Magdalena Petryniak koordynator kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, prowadzonej od 6 lat przez stowarzyszenie MANKO, otrzymała nagrodę w konkursie Global Tobacco Control Alumni Awards for Excellence, organizowanym przez Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health w kategorii "Tobacco Control Advocacy". W 2010r. Pani Petryniak została wiceprzewodniczącą największej antynikotynowej koalicji polskich organizacji pozarządowych, "Tytoń albo zdrowie". 





dr Paweł Fortuna jest psychologiem związanym z Instytutem Psychologii KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zajmuje się między innymi problematyką obrony przed manipulacją, odbioru przekazów telewizyjnych, przetwarzania reklam i komunikatów retorycznych. Zdobył nagrodę Teofrasta miesięcznika „Charaktery” za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną 2012 roku dla „Pozytywnej psychologii porażki”. Obecnie kieruje firmą doradczo-szkoleniową Fortuna & Fortuna.
Prof. dr hab. Adam Biela (KUL)





Kierownik Zakładu Psychologii Organizacji i Zarządzania w Instytucie Psychologii KUL oraz kierownik Katedry Analizy Decyzyjnej w Instytucie Zarządzania i Marketingu KUL. W 1970 ukończył studia na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W 1973, również na tej uczelni, uzyskał stopień doktora. W latach 1993-98 pełnił funkcję dziekana Wydziału Nauk Społecznych KUL. Kierował Katedrą Analizy Decyzyjnej oraz Zakładem Psychologii Przemysłowej na tej uczelni. Jest autorem nowatorskich prac z zakresu psychologii, filozofii i ekonomii. W latach 1993-98, przez dwie kadencje, był członkiem Centralnej Komisji ds. Tytułu i Stopni Naukowych. W latach 1997-2007 był najpierw posłem na Sejm RP III kadencji z ramienia AWS, zaś następnie senatorem RP V i VI kadencji Senatu. W latach 2004-2005 był najpierw obserwatorem w Parlamencie Europejskim, a następnie wraz z datą wejścia Polski do UE aż do ukonstytuowania się nowego Parlamentu Europejskiego - był eurodeputowanym (zainicjował w tym okresie robocza grupę parlamentarną FAMILY IN EUROPE).

Bernard Fruga




Power speaker, trener i konsultant to trzy role, w których najchętniej występuje. 19-krotne okrążenie kuli ziemskiej, w podróżach biznesowych, dało mu niespotykany kontekst widzenia spraw. Słuchacze lubią patrzeć na codzienność przez jego soczewki. 

Tomasz Marszałł (PKO BP)




Jest szefem marketingu PKO BP. Większą część dzieciństwa spędził w Bagdadzie. Tam nauczył się podstaw negocjacji, ponieważ "zakup czegokolwiek od Araba bez targowania to wielki nietakt". Zaczął pracować dla korporacji takich jak: Levi Strauss, Coca-Cola, Bertelsmann, a później expander.pl, PEKAO, Xelion, VISTULA, Allianz, wreszcie PKO Bank Polski. Może wydawać się, że pracował w wielu miejscach, ale też wcześnie zaczął, ponieważ pierwszy kontrakt z Levi’sem podpisał jako uczeń drugiej klasy liceum. Przez te lata zdobył kilka nagród, m.in. srebrne Effie za kampanię reklamową obligacji PEKAO i pierwszego Webstara za serwis internetowy Xelion.

Ewa Magier (Autosfera)




Pani Prezes Ewa Magier zarządza 40-sto osobowym zespołem pracowników.
Autosfera to firma zajmująca się diagnostyką i naprawą pojazdów oraz sprzedażą części zamiennych do pojazdów ciężarowych. Firma otrzymała tytuł Dealera Roku Volvo Truck, który jest niezwykle prestiżowy. W zaciętej rywalizacji Volvo Sales Race rywalizują prywatne warsztaty z całej Europy. Tytuł Dealera Roku Volvo Truck nadawany jest na podstawie wielu kryteriów jakościowych i ilościowych, w tym ocena klientów w ankietach, wyniki testów szkoleniowych mechaników, wzrost obrotów, sprzedaż pakietów serwisowych, jakość obsługi awarii na drodze zgłaszanych przez VAS, wykonywanie kampanii typu C i kilka innych specjalnych wskaźników.

Andrzej Szastok (PTTB)





Trener biznesu, coach, specjalista marketingu politycznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, budowania zespołów, zarządzania konfliktem, negocjacji handlowych i biznesowych, zarządzania zespołem pracowniczym, motywacji, asertywności, zarządzania czasem, kreowania wizerunku, autoprezentacji i wystąpień publicznych. Prowadzi także warsztaty z zakresu strategii i organizacji kampanii wyborczych oraz doradza sztabom kandydatów na posłów i radnych podczas kampanii wyborczych. Jest prezesem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu z siedzibą we Wrocławiu.
Piotr Taracha (Intrograf)



Prezes Zarządu firmy Intrograf Lublin S.A. Znakomity menedżer o wielkim doświadczeniu i wszechstronnej wiedzy. Człowiek umiejący przekładać wizję na rzeczywistość. Biznesmen legitymujący się ogromnym dorobkiem zawodowym. Autor wielu książek i publikacji. Wykładowca akademicki. Przedsiębiorca o rozlicznych pasjach i obszarach zainteresowań. Członek i przewodniczący rad nadzorczych kilku spółek. Od kwietnia 2003 roku jest prezesem Zarządu firmy Intrograf S.A. Odpowiada w niej za sprawy korporacyjne, marketing, PR, sprzedaż, human resources, administrację. Jest autorem restrukturyzacji spółki, która w efekcie przyniosła w ciągu dwóch lat trzykrotny wzrost sprzedaży. Dorobkiem zawodowym prezesa Tarachy można by obdzielić wielu przedsiębiorców.
dr Małgorzata Torój (AHE)




Doktor psychologii, trener i coach. Energia, wrażliwość i rozumienie ludzi. W praktyce konsultingowej pojawia się tam, gdzie potrzebne jest wsparcie procesów zmian i osiągnięcie porozumienia pomiędzy pracownikami różnych szczebli i departamentów. Preferuje pracę na konkretnym problemie, a jej siłą jest uczenie stosownego w danej sytuacji sposobu wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań. Jest wzorem tego jak należy słuchać innych, okazywać szacunek i empatię. Wieloletni pracownik naukowy Katedry Psychologii Eksperymentalnej KUL JPII, realizuje badania eksperymentalne z zakresu psychologii emocji, komunikacji i wyobraźni. Realizuje granty badawcze przyznane przez Biuro Badań i Analiz Programowych Telewizji Polskiej SA i Komitet Badań Naukowych (m.in. badania rozumienia wiadomości telewizyjnych TVP). 7 lat doświadczenia w opracowywaniu i prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Autor ok. 10 publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących psychologii komunikacji i emocji. Współautor kilku tomów serii książek o szkoleniach pisanych na zlecenie Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.
Tomasz Kuryło (Enzo)




Jest współwłaścicielem agencji interaktywnej Enzo oraz firmy doradczo-projektowej Tobea. W Radzie Fundacji SlowLajf działa przeciwko wypaleniu zawodowemu. Jest pomysłodawcą konferencji "Biznes bez ściemy", która będzie okazją do spotkania dla wszystkich, którzy dostrzegają ściemę w biznesie i chcą rozmawiać o tym, jak być autentycznym, transparentnym i angażującym. Uwielbia eksperymentować i współpracować z ludźmi, którzy czerpią radość ze swojej pracy. Nie boi się zmian i wierzę w autentyczną i prostą komunikację.

 Dorota Filipiuk (KUL)







"Poznawanie człowieka i praca z ludźmi fascynowała mnie praktycznie od zawsze. Jeszcze przed rozpoczęciem studiów wiedziałam, że chcę zajmować się rozwijaniem w ludziach tego co mają najlepsze- ich możliwości, wrodzonego potencjału, talentów. Studia psychologiczne były więc naturalnym wyborem. Moje zainteresowania dotyczące rozwoju osobistego doprowadziły mnie do nauk o mózgu- jego niesamowitych możliwości, oraz tego w jak małym stopniu wykorzystujemy nasz intelekt- i od tego wszystko się zaczęło. Kolejne kursy, szkolenia, samodzielne poszerzanie wiedzy i ciągła praktyka pozwoliły mi każdego dnia poznawać na jak wiele nas stać. Początkowo rozwijałam siebie, dziś chce również Tobie w tym pomóc. Jestem przekonana, że w każdym z nas drzemią nieprzebrane pokłady możliwości, które trzeba wykorzystać, a wcześniej odnaleźć. Rozwijanie pamięci, kreatywności, szybkiego czytania, kreacji w nauce i myśleniu stało się już nie tylko moim zainteresowaniem, ale i pasją, którą dzielę się z uczestnikami moich szkoleń i treningów osobistych".
Psycholog, trener: rozwój potencjału osobistego, komunikacja interpersonalna, asertywność, wystąpienia publiczne, psychologia pozytywna, psychologia sukcesu.


Klaudia Tolman (ryśliciel)





Trener myślenia wizualnego, Ryśliciel, Sketchnoter, Ilustrator, Flipchartowa Czarodziejka.
Rozwija umiejętność myślenia wizualnego głównie wśród managerów, trenerów, studentów. W planach ma też zajęcia dla dzieci i młodzieży, a biorąc pod uwagę, że WSZYSCY myślą wizualnie, odbiorcami jej szkoleń może być dosłownie każdy!
Przed pracą w roli trenera zajmowała się m.in. project managementem, event managementem, sprzedażą oraz wieloma innymi.
Była jednym z anglojęzycznych speakerów na konferencji TEDxWroclaw 2013 (13.04.2013). Jej wystąpienie nosiło tytuł „It’s half done when you’ve drawn it” i dotyczyło wykorzystywania rysunków przy realizacji planów i spełnianiu marzeń (już wkrótce dostępne na youtube).


Katarzyna Jośko (Warta)





Psycholog, doradca i trener HR, od 6 lat związana z sektorem finansowym i branżą ubezpieczeniową.
Absolwentka i Doktorantka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Swoje pierwsze szlify trenerskie zdobywała w firmie szkoleniowej, gdzie prowadziła szkolenia m.in. dla: Poczty Polskiej, PZU, Geovita, oraz Gaspolu.
Pracuje z ludźmi z różnych obszarów biznesu, pomagając im osiągać postawione cele, wzmacniać motywację i pracować nad własnym rozwojem. Ostatnimi czasy skupiona na tematach psychologicznych aspektów zmian na dynamicznie zmieniającym się rynku, umiejętności kształtowania proaktywnej postawy, sprawnym funkcjonowaniu w środowisku biznesowym.




Paweł Bogusław



Trener biznesu, coach, wykładowca w Szkole Zarządzania Sprzedażą gdzie prowadzi wykłady i warsztaty dla kadry managerskiej oraz key account managerów. Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie oraz studiów podyplomowych Coaching w Wyższej Szkole Ekonomicznej.

Jako trener z wieloletnim doświadczeniem managerskim, prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem pracowniczym oraz HR. Realizuje liczne projekty szkoleniowe, coachingowe, rekrutacyjne w tym Assessment & Development Center. Prowadzi również szkolenia produktowe z dziedziny psychiatrii i neurologii. Od wielu lat jego pasją jest piosenka aktorska i poezja śpiewana.

Anna Korczak

Psycholog, badacz. Obecnie odpowiada za tworzenie i realizację strategii badań marketingowych w PKP Intercity, szczególnie w zakresie analiz wizerunku marek, badań komunikacji marketingowej i monitoringu satysfakcji klientów. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach badawczych wykorzystując zarówno standardowe metody badań, jak i miary biometryczne. Współpracowała m.in. z Orange, Grupą Żywiec, Bakomą, PZU i firmami z branży farmaceutycznej (AstraZeneca, Boehringer Ingelheim, Novartis, Pfizer, Boiron).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz