czwartek, 21 listopada 2013

Już dzisiaj konferencja!!!!

A wiecie co działo się wczoraj? :)
Wczoraj robiliśmy ostatnie próby przed konferencją, piekliśmy ciasteczka oraz tort dla Pawła z okazji urodzin. :)
Efekty możecie sprawdzić na naszym Fanpage'u.














Widzimy się niebawem!! :)

wtorek, 19 listopada 2013

Framing 2013!

W tym roku także wyruszyliśmy w miasto, promując naszą konferencję! ;)
Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród ludzi, którzy chętnie pozowali do zdjęć w naszych ramach.
Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na naszym Fan page'u.
Zapraszamy do oglądania galerii i oznaczania się na zdjęciach :)










I na koniec mała ciekawostka.
Jedna z naszych prelegentek Klaudia Tolman miała swoje wystąpienie podczas TEDxWrocław!!!
Zobaczcie sami

niedziela, 17 listopada 2013

Zostały jeszcze 4 dni!

Jeszcze sporo pracy przed dopięciem konferencji na ostatni guzik:) Pracujemy dniami i nocami, by wszystko odbyło się idealnie:)
Nasze plakaty są już rozwieszone!


Pierwszego i drugiego dnia konferencji jesteśmy w sali C-1031, czyli na 10 piętrze Collegium Jana Pawła II.

Warsztaty odbędą się w następujących salach:
Bernard Fruga "Życie to nie bajka, życie to powieść, którą piszemy każdego dnia." C-524
Andrzej Szastok "Dlaczego uczciwi ludzie zachowują się niemoralnie?" C-318
dr Małgorzata Torój "Magia coachingu – odkrywanie prawdy o sobie." C-321
Tomasz Kuryło "Stwórz biznes bez ściemy - warsztat symulacyjny." C-403
Dorota Filipiuk "Ludzka Twarz i... ciało w Biznesie, czyli jak zadbać o swój wizerunek." C-407
Klaudia Tolman "(Nie) jesteś wzrokowcem? Zrozum i udoskonal swój biznes poprzez… narysowanie go!" C-412
Katarzyna Jośko "Wartości, jako filary sprawnego funkcjonowania w środowisku korporacyjnym." C-517

Widzimy się już za kilka dni! :) 




piątek, 15 listopada 2013

Ostatni moment!

UWAGA!

Przedłużamy zapisy na warsztaty do niedzieli 17 listopada 2013r do godziny 23.00 !
To już ostatnia okazja do zapisów! :)

ZAPRASZAMY!

czwartek, 14 listopada 2013

Koniec zapisów!

Dzisiaj 14 listopada 2013 roku o godzinie 23.00 zamykamy zapisy na nasze warsztaty.
Zostały jeszcze pojedyncze miejsca, więc śpieszcie się :)

Natomiast jutro o godzinie 11.30 zapraszamy wszystkich na 2 edycję Framingu!
11.30 - 14.00 jesteśmy na Kulu.
14.00 - Spod Kulu wyruszamy w miasto:)
Kolejny raz będziecie mieć okazję wyjść poza ramy! Ukażcie nam swoją ludzką twarz i zostańcie sfotografowani w specjalnej ramce promującej konferencję „Ludzka Twarz Biznesu” – Biznes oparty na wartościach.
Szukaj nas w trzech punktach w Lublinie, tylko spiesz się, rama wędruje cały czas. Zrób jedyne, niepowtarzalne zdjęcie, zaproś znajomych i razem powygłupiajcie się przed obiektywem aparatu. Możesz być kimkolwiek chcesz, ogranicza Cię tylko własna wyobraźnia.

Następnie odnajdź swoje zdjęcie na naszym Fanpage'u 


Teraz pozostaje już tylko cieszyć ze sławy ;)

wtorek, 5 listopada 2013

Zapisy na warsztaty! :)

Dzisiaj od godziny 10.00 ruszają zapisy na warsztaty!
Koszt udziału w warsztacie wynosi 20 zł.O przyjęciu na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń wraz z zapłatą na dany warsztat. W każdym warsztacie uczestniczyć może 15 osób.

Na warsztaty zapisujemy się wysyłając maila, na adres konferencjaltb@gmail.com

W TEMACIE maila wpisujemy „warsztatyLTB” a po myślniku dopisujemy nazwisko prowadzącego warsztat. W TREŚCI maila zawieramy swoje dane w postaci: IMIENIA I NAZWISKA, SWOJEGO MAILA oraz NUMERU TELEFONU. Dodajemy również PEŁNY TYTUŁ warsztatu i NAZWISKO prowadzącego warsztat (pamiętaj o tym, aby nazwisko było takie same, jak w temacie maila!).

Wyżej wymienione informacje wykorzystywane będą przez nas WYŁĄCZNIE w sprawach dotyczących zapisów na warsztaty.


Podsumowując:
TEMAT maila: „warsztatyLTB – nazwisko prowadzącego warsztat” (np. „warsztatyLTB – Kuryło”)
TREŚĆ maila:
1. Imię i nazwisko (osoby, która chce wziąć udział w warsztacie)
2. Adres mailowy do siebie
3. Nr telefonu do siebie
4. Pełny tytuł i nazwisko prowadzącego warsztat, na który chcesz się zapisać (pamiętaj o tym, że nazwisko musi zgadzać się z podanym w temacie!!!).


Następnie czekamy na maila zwrotnego, w którym potwierdzimy udział w szkoleniu. W mailu będzie również podany numer konta bankowego, na który należy wpłacać 20 zł za warsztat. Wpłaty należy dokonać w przeciągu 3 dni od uzyskania maila zwrotnego. Oczywiście opłata ta dotyczy tylko i wyłącznie udziału w wybranym przez siebie warsztacie. Udział w wykładach jest darmowy.

W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości dotyczących zapisów na warsztaty możecie kontaktować się z:

- Pauliną Kostrzewą              tel.691565044                   pauli.kostrzewa@gmail.com  
- Kamilem Chibowskim          tel.726852173                   k.chibow@gmail.com


Spośród uczestników biorących udział w warsztatach zostanie wylosowana osoba, która otrzyma książkę "Pozytywna Psychologia Porażki" Pawła Fortuny! Książka otrzymała nagrodę Teofrasta miesięcznika „Charaktery” za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną 2012 roku!



Dodatkowo na naszym fanpage'u na Facebook'u przygotowaliśmy dla Was konkursy, w których nagrodą będzie bezpłatne uczestnictwo w wybranym przez siebie warsztacie! :)
Konkursy będą ogłaszane o różnych godzinach, dlatego zachęcamy do uważnego śledzenia nas na Facebook'u! 

poniedziałek, 4 listopada 2013

Program konferencji!

Z ogromną radością przedstawiamy program konferencji "Ludzka Twarz Biznesu" 2013!

Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z wykładami jak i warsztatami oraz ich opisami, ponieważ już jutro ruszą zapisy na warsztaty! :)
Liczba miejsc ograniczona, więc kto pierwszy ten lepszy.
Więcej informacji na temat warsztatów oraz formie zapisów znajdziecie w następnym poście, który pojawi się niebawem:)



1 dzień (21.11.2013)

16.00-16.15 – Uroczyste otwarcie konferencji
16.15-16.30 – Wystąpienie prezydenta/przedstawiciela Urzędu Miasta
16.30-17.00 – Wprowadzenie przygotowane przez studentów
17.00-17.45 – Magdalena Petryniak i dr Paweł Fortuna (Harvard Business Review) – Sukces - Jak zmierzysz swoje życie?


2 dzień (22.11.2013)

9.00-9.45 – prof. Adam Biela (KUL) – Odpowiedzialność społeczna
9.45-10.30 – Bernard Fruga – Satysfakcja klienta - Ekscytacja, albo śmierć, czyli klient jako sędzia sprawiedliwy
10.30-11.15 – Tomasz Marszałł (PKO BP) – Patriotyzm - Zmiana to proces, a nie wydarzenie
11.15-11.30 - Przerwa kawowa
11.30-12.15 – Anna Korczak (PKP Intercity) – Profesjonalizm - Profesjonalizm - o co tyle hałasu?
12.15-13.00 – Ewa Magier (Autosfera) – Środowisko – Środowisko – wpływ na kondycję i funkcjonowanie firmy
13.00-13.45 – Innowacyjność
14.00-14.45 - Przerwa obiadowa
14.45-15.30 –  Paweł Bogusław Uczciwość – Winien i Ma
15.30-16.15 – Andrzej Szastok (PTTB) – Zaufanie - Ufać czy nie ufać – oto jest pytanie
16.15-17.00 – Piotr Taracha (Intrograf) – Jakość - Jak Klienci definiują pojęcie jakości?


3 dzień (23.11.2013)

10.00-14.00 Warsztaty - Know-how

  • Bernard Fruga 
Życie to nie bajka, życie to powieść, którą piszemy każdego dnia. 
Warsztat łączy tematy powołania, propozycji wartości i modelu biznesowego.
Spójność postępowania z wyznawanymi wartościami jest pożądaną cechą zarówno u przywódców, jak i u pracowników w nowoczesnych projektach społecznych i biznesowych.
Podczas spotkania przerzucimy pomost pomiędzy obszarami powołania i wartości, a światem, gdzie miernikiem skuteczności rozwiązań jest wygenerowanie strumienia przychodu.
Oswoimy fragment rzeczywistości poznając i nazywając zjawiska, których formalne etykietki wydają się nam obce. Po bliższym poznaniu odkryjemy w tych obszarach masę zdrowego rozsądku, oraz otwartość na życie spójnie z własnym systemem wartości.

Warsztat prowadzi Bernard Fruga, który stosuje swoje międzynarodowe doświadczenie biznesowe, obserwacje życiowe i wykształcenie psychologiczne do wprowadzania sensu, harmonii i skuteczności w przedsiębiorstwach i szkołach.

Celem warsztatu jest m.in. przybliżenie:
- pojęcia "propozycja wartości"
- koncepcji "lean" dostarczania wartości i eliminowania marnotrawstwa
- "zasady jeża" do określenia propozycji wartości w życiu i biznesie

W wyniku warsztatu uczestnicy:
- określą jak wykorzystać swoje siły charakteru do satysfakcjonującego życia i pracy
- poznają narzędzie tworzenia modeli biznesowych opartych o "propozycję wartości"
- naszkicują model skutecznej realizacji wartości w życiu osobistym i zawodowym.

  • Andrzej Szastok (PTTB)
 Dlaczego uczciwi ludzie zachowują się niemoralnie?
Warsztat dotyczyć będzie tematu dlaczego ludzie, którzy są przekonani o swojej uczciwości postępują niemoralnie. Innymi słowy, jak tłumaczy to psychologia i teoria gier.

  • dr Małgorzata Torój (AHE)
 Magia coachingu – odkrywanie prawdy o sobie.
Celem warsztatu jest stworzenie warunków Uczestnikom do zbudowania zaufania do siebie i własnych codziennych wyborów, by ich życie stało się bardziej satysfakcjonujące. Warsztat przyjmie formę coachingu grupowego, który umożliwi Uczestnikom przyjrzenie się sobie oraz odkrycie ważnych dla nich wartości. Uczestnicy będą mieli szansę przyjrzeć się własnym relacjom z innymi ludźmi, poznać własne ograniczające przekonania oraz z odwagą wprowadzić zmiany w swoim życiu.  Warsztat pozwoli również zorientować się w różnych narzędziach coachingu (koło życia, metoda WORK, poziomy logiczne, wizualizacja itp.).

  • Tomasz Kuryło (Enzo)
 Stwórz biznes bez ściemy - warsztat symulacyjny.
 Marzysz o założeniu własnej firmy lub chcesz w przyszłości pełnić kierownicze stanowiska?

To będą niezwykłe trzy godziny Twojego życia. Będziesz mieć okazję wcielić się w rolę właściciela, szefa, pracownika firmy oraz klienta. Wykorzystując gry biznesowe wspólnie zaprojektujemy fundamenty biznesu bez ściemy. Stworzymy manifest, który zainspiruje innych. Odwagi!

  • Dorota Filipiuk (KUL)
 Ludzka Twarz i... ciało w Biznesie, czyli jak zadbać o swój wizerunek.           
O wizerunku, komunikacji niewerbalnej i autoprezentacji mówi się dużo, choć nie zawsze... prawdę.

   - Czy w komunikacji rzeczywiście mówimy więcej mową niewerbalną?
   - Czy kolor czarny jest najbardziej elegancki?
   - A co z naszym wizerunkiem w sieci?
   - Jakie są główne błędy w tworzeniu swojego wizerunku?
   - Co to jest dress code?
   - Savoir vivre w biznesie

Zapraszam na warsztat gdzie zastanowimy się nad tym, co wpływa na nasz wizerunek.
  • Klaudia Tolman (Ryśliciel)
 (Nie) jesteś wzrokowcem? Zrozum i udoskonal swój biznes poprzez… narysowanie go!
Jesteśmy wzrokowcami. Czasem ktoś się tego wypiera, twierdząc „nie jestem wzrokowcem!”, ale… tylko pomyśl: mężczyźni – zdecydowanie są wzrokowcami! J Potwierdzają to oni sami, potwierdza to tym bardziej płeć przeciwna. A kobiety? Też są wzrokowcami! Przekręcają mapę we właściwym kierunku i zapamiętują trasę w oparciu o napotykane tam obiekty J Wzrok to nasz najsilniejszy i najbardziej wiodący zmysł, nie ma co do tego wątpliwości.
Dlatego w możliwie najbardziej przyjaznych warunkach, w atmosferze zabawy, kreatywności, przy wsparciu trenera wyspecjalizowanego w myśleniu wizualnym, zabierzemy się za rysowanie swojego biznesu. Pójdziemy o krok dalej niż autorzy książki „Tworzenie modeli biznesowych” i zaskoczymy samych siebie tym, jak wiele można osiągnąć biznesowo zwykłym, banalnym rysunkiem.


  • Katarzyna Jośko (Warta)
 Wartości,  jako filary sprawnego funkcjonowania w środowisku korporacyjnym.
Program warsztatu
1    Kultura organizacyjna w korporacji  - fakt czy abstrakcyjny twór ?  – dyskusja , wypracowanie definicji .
2    Nasze wyobrażenia o współczesnej korporacji  - fakty i mity
-Wyścig szczurów / środowisko stwarzające możliwość rozwoju 
-Niewłaściwy work-life balans / umiejętne zarządzanie sobą w czasie
-Wypalenie zawodowe/ kariera zawodowa
3    Dobre i złe firmy.  Jakie czynniki/ wartości składają się na dobry i zły wizerunek firmy na rynku ?
4    W jakich firmach i dlaczego chcą pracować przedstawiciele pokolenia Y ? Wartości pokolenia Y / wartości pożądane we współczesnej korporacji  - dyskusja i  warsztat. 

sobota, 2 listopada 2013

Nasi tegoroczni goście!

Przygotowania do konferencji idą pełną parą!
W tym roku będziemy mieli okazję wysłuchać prezentacji osób, które mają ogromne doświadczenie w biznesie! Głównym tematem konferencji są wartości, o których opowiedzą nasi prelegenci.
A oto kogo będziemy gościć w tym roku:

Magdalena Petryniak i dr Paweł Fortuna (Harvard Business Review)




Magdalena Petryniak koordynator kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, prowadzonej od 6 lat przez stowarzyszenie MANKO, otrzymała nagrodę w konkursie Global Tobacco Control Alumni Awards for Excellence, organizowanym przez Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health w kategorii "Tobacco Control Advocacy". W 2010r. Pani Petryniak została wiceprzewodniczącą największej antynikotynowej koalicji polskich organizacji pozarządowych, "Tytoń albo zdrowie". 





dr Paweł Fortuna jest psychologiem związanym z Instytutem Psychologii KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zajmuje się między innymi problematyką obrony przed manipulacją, odbioru przekazów telewizyjnych, przetwarzania reklam i komunikatów retorycznych. Zdobył nagrodę Teofrasta miesięcznika „Charaktery” za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną 2012 roku dla „Pozytywnej psychologii porażki”. Obecnie kieruje firmą doradczo-szkoleniową Fortuna & Fortuna.
Prof. dr hab. Adam Biela (KUL)





Kierownik Zakładu Psychologii Organizacji i Zarządzania w Instytucie Psychologii KUL oraz kierownik Katedry Analizy Decyzyjnej w Instytucie Zarządzania i Marketingu KUL. W 1970 ukończył studia na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W 1973, również na tej uczelni, uzyskał stopień doktora. W latach 1993-98 pełnił funkcję dziekana Wydziału Nauk Społecznych KUL. Kierował Katedrą Analizy Decyzyjnej oraz Zakładem Psychologii Przemysłowej na tej uczelni. Jest autorem nowatorskich prac z zakresu psychologii, filozofii i ekonomii. W latach 1993-98, przez dwie kadencje, był członkiem Centralnej Komisji ds. Tytułu i Stopni Naukowych. W latach 1997-2007 był najpierw posłem na Sejm RP III kadencji z ramienia AWS, zaś następnie senatorem RP V i VI kadencji Senatu. W latach 2004-2005 był najpierw obserwatorem w Parlamencie Europejskim, a następnie wraz z datą wejścia Polski do UE aż do ukonstytuowania się nowego Parlamentu Europejskiego - był eurodeputowanym (zainicjował w tym okresie robocza grupę parlamentarną FAMILY IN EUROPE).

Bernard Fruga




Power speaker, trener i konsultant to trzy role, w których najchętniej występuje. 19-krotne okrążenie kuli ziemskiej, w podróżach biznesowych, dało mu niespotykany kontekst widzenia spraw. Słuchacze lubią patrzeć na codzienność przez jego soczewki. 

Tomasz Marszałł (PKO BP)




Jest szefem marketingu PKO BP. Większą część dzieciństwa spędził w Bagdadzie. Tam nauczył się podstaw negocjacji, ponieważ "zakup czegokolwiek od Araba bez targowania to wielki nietakt". Zaczął pracować dla korporacji takich jak: Levi Strauss, Coca-Cola, Bertelsmann, a później expander.pl, PEKAO, Xelion, VISTULA, Allianz, wreszcie PKO Bank Polski. Może wydawać się, że pracował w wielu miejscach, ale też wcześnie zaczął, ponieważ pierwszy kontrakt z Levi’sem podpisał jako uczeń drugiej klasy liceum. Przez te lata zdobył kilka nagród, m.in. srebrne Effie za kampanię reklamową obligacji PEKAO i pierwszego Webstara za serwis internetowy Xelion.

Ewa Magier (Autosfera)




Pani Prezes Ewa Magier zarządza 40-sto osobowym zespołem pracowników.
Autosfera to firma zajmująca się diagnostyką i naprawą pojazdów oraz sprzedażą części zamiennych do pojazdów ciężarowych. Firma otrzymała tytuł Dealera Roku Volvo Truck, który jest niezwykle prestiżowy. W zaciętej rywalizacji Volvo Sales Race rywalizują prywatne warsztaty z całej Europy. Tytuł Dealera Roku Volvo Truck nadawany jest na podstawie wielu kryteriów jakościowych i ilościowych, w tym ocena klientów w ankietach, wyniki testów szkoleniowych mechaników, wzrost obrotów, sprzedaż pakietów serwisowych, jakość obsługi awarii na drodze zgłaszanych przez VAS, wykonywanie kampanii typu C i kilka innych specjalnych wskaźników.

Andrzej Szastok (PTTB)





Trener biznesu, coach, specjalista marketingu politycznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, budowania zespołów, zarządzania konfliktem, negocjacji handlowych i biznesowych, zarządzania zespołem pracowniczym, motywacji, asertywności, zarządzania czasem, kreowania wizerunku, autoprezentacji i wystąpień publicznych. Prowadzi także warsztaty z zakresu strategii i organizacji kampanii wyborczych oraz doradza sztabom kandydatów na posłów i radnych podczas kampanii wyborczych. Jest prezesem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu z siedzibą we Wrocławiu.
Piotr Taracha (Intrograf)



Prezes Zarządu firmy Intrograf Lublin S.A. Znakomity menedżer o wielkim doświadczeniu i wszechstronnej wiedzy. Człowiek umiejący przekładać wizję na rzeczywistość. Biznesmen legitymujący się ogromnym dorobkiem zawodowym. Autor wielu książek i publikacji. Wykładowca akademicki. Przedsiębiorca o rozlicznych pasjach i obszarach zainteresowań. Członek i przewodniczący rad nadzorczych kilku spółek. Od kwietnia 2003 roku jest prezesem Zarządu firmy Intrograf S.A. Odpowiada w niej za sprawy korporacyjne, marketing, PR, sprzedaż, human resources, administrację. Jest autorem restrukturyzacji spółki, która w efekcie przyniosła w ciągu dwóch lat trzykrotny wzrost sprzedaży. Dorobkiem zawodowym prezesa Tarachy można by obdzielić wielu przedsiębiorców.
dr Małgorzata Torój (AHE)




Doktor psychologii, trener i coach. Energia, wrażliwość i rozumienie ludzi. W praktyce konsultingowej pojawia się tam, gdzie potrzebne jest wsparcie procesów zmian i osiągnięcie porozumienia pomiędzy pracownikami różnych szczebli i departamentów. Preferuje pracę na konkretnym problemie, a jej siłą jest uczenie stosownego w danej sytuacji sposobu wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań. Jest wzorem tego jak należy słuchać innych, okazywać szacunek i empatię. Wieloletni pracownik naukowy Katedry Psychologii Eksperymentalnej KUL JPII, realizuje badania eksperymentalne z zakresu psychologii emocji, komunikacji i wyobraźni. Realizuje granty badawcze przyznane przez Biuro Badań i Analiz Programowych Telewizji Polskiej SA i Komitet Badań Naukowych (m.in. badania rozumienia wiadomości telewizyjnych TVP). 7 lat doświadczenia w opracowywaniu i prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Autor ok. 10 publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących psychologii komunikacji i emocji. Współautor kilku tomów serii książek o szkoleniach pisanych na zlecenie Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.
Tomasz Kuryło (Enzo)




Jest współwłaścicielem agencji interaktywnej Enzo oraz firmy doradczo-projektowej Tobea. W Radzie Fundacji SlowLajf działa przeciwko wypaleniu zawodowemu. Jest pomysłodawcą konferencji "Biznes bez ściemy", która będzie okazją do spotkania dla wszystkich, którzy dostrzegają ściemę w biznesie i chcą rozmawiać o tym, jak być autentycznym, transparentnym i angażującym. Uwielbia eksperymentować i współpracować z ludźmi, którzy czerpią radość ze swojej pracy. Nie boi się zmian i wierzę w autentyczną i prostą komunikację.

 Dorota Filipiuk (KUL)







"Poznawanie człowieka i praca z ludźmi fascynowała mnie praktycznie od zawsze. Jeszcze przed rozpoczęciem studiów wiedziałam, że chcę zajmować się rozwijaniem w ludziach tego co mają najlepsze- ich możliwości, wrodzonego potencjału, talentów. Studia psychologiczne były więc naturalnym wyborem. Moje zainteresowania dotyczące rozwoju osobistego doprowadziły mnie do nauk o mózgu- jego niesamowitych możliwości, oraz tego w jak małym stopniu wykorzystujemy nasz intelekt- i od tego wszystko się zaczęło. Kolejne kursy, szkolenia, samodzielne poszerzanie wiedzy i ciągła praktyka pozwoliły mi każdego dnia poznawać na jak wiele nas stać. Początkowo rozwijałam siebie, dziś chce również Tobie w tym pomóc. Jestem przekonana, że w każdym z nas drzemią nieprzebrane pokłady możliwości, które trzeba wykorzystać, a wcześniej odnaleźć. Rozwijanie pamięci, kreatywności, szybkiego czytania, kreacji w nauce i myśleniu stało się już nie tylko moim zainteresowaniem, ale i pasją, którą dzielę się z uczestnikami moich szkoleń i treningów osobistych".
Psycholog, trener: rozwój potencjału osobistego, komunikacja interpersonalna, asertywność, wystąpienia publiczne, psychologia pozytywna, psychologia sukcesu.


Klaudia Tolman (ryśliciel)





Trener myślenia wizualnego, Ryśliciel, Sketchnoter, Ilustrator, Flipchartowa Czarodziejka.
Rozwija umiejętność myślenia wizualnego głównie wśród managerów, trenerów, studentów. W planach ma też zajęcia dla dzieci i młodzieży, a biorąc pod uwagę, że WSZYSCY myślą wizualnie, odbiorcami jej szkoleń może być dosłownie każdy!
Przed pracą w roli trenera zajmowała się m.in. project managementem, event managementem, sprzedażą oraz wieloma innymi.
Była jednym z anglojęzycznych speakerów na konferencji TEDxWroclaw 2013 (13.04.2013). Jej wystąpienie nosiło tytuł „It’s half done when you’ve drawn it” i dotyczyło wykorzystywania rysunków przy realizacji planów i spełnianiu marzeń (już wkrótce dostępne na youtube).


Katarzyna Jośko (Warta)





Psycholog, doradca i trener HR, od 6 lat związana z sektorem finansowym i branżą ubezpieczeniową.
Absolwentka i Doktorantka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Swoje pierwsze szlify trenerskie zdobywała w firmie szkoleniowej, gdzie prowadziła szkolenia m.in. dla: Poczty Polskiej, PZU, Geovita, oraz Gaspolu.
Pracuje z ludźmi z różnych obszarów biznesu, pomagając im osiągać postawione cele, wzmacniać motywację i pracować nad własnym rozwojem. Ostatnimi czasy skupiona na tematach psychologicznych aspektów zmian na dynamicznie zmieniającym się rynku, umiejętności kształtowania proaktywnej postawy, sprawnym funkcjonowaniu w środowisku biznesowym.




Paweł Bogusław



Trener biznesu, coach, wykładowca w Szkole Zarządzania Sprzedażą gdzie prowadzi wykłady i warsztaty dla kadry managerskiej oraz key account managerów. Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie oraz studiów podyplomowych Coaching w Wyższej Szkole Ekonomicznej.

Jako trener z wieloletnim doświadczeniem managerskim, prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem pracowniczym oraz HR. Realizuje liczne projekty szkoleniowe, coachingowe, rekrutacyjne w tym Assessment & Development Center. Prowadzi również szkolenia produktowe z dziedziny psychiatrii i neurologii. Od wielu lat jego pasją jest piosenka aktorska i poezja śpiewana.

Anna Korczak

Psycholog, badacz. Obecnie odpowiada za tworzenie i realizację strategii badań marketingowych w PKP Intercity, szczególnie w zakresie analiz wizerunku marek, badań komunikacji marketingowej i monitoringu satysfakcji klientów. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach badawczych wykorzystując zarówno standardowe metody badań, jak i miary biometryczne. Współpracowała m.in. z Orange, Grupą Żywiec, Bakomą, PZU i firmami z branży farmaceutycznej (AstraZeneca, Boehringer Ingelheim, Novartis, Pfizer, Boiron).