wtorek, 29 listopada 2011

Studenckie Forum BCC - naszym partnerem!


Studenckie Forum BCC działa przy największej organizacji prywatnych przedsiębiorców w kraju - Business Centre Club. Dzięki współpracy z BCC mamy możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia od najlepszych przedsiębiorców w kraju, które staramy się wykorzystywać w naszych codziennych wysiłkach. Jest to niepowtarzalna okazja do przełamywania barier w świadomości młodych ludzi, kształcenia przedsiębiorczych postaw czy też praktycznych umiejętności niezbędnych w karierze każdego przedsiębiorcy.

niedziela, 27 listopada 2011

Pierwszy partner konferencji :)

Studenckie Koło Przedsiębiorczości KUL zostało oficjalnie naszym partnerem :)
Działalność Koła opiera się na poszerzaniu własnej wiedzy, ale także w oparciu o poczucie odpowiedzialności, członkowie Koła są organizatorami między innymi sesji naukowych, szkoleń, akcji informacyjnych. Ciągły rozwój stanowi nie tylko wymóg dzisiejszej rzeczywistości, ale jest również fundamentem przyszłej kariery zawodowej.

sobota, 26 listopada 2011

Facebook :)

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na nasz oficjalny fan page na Facebooku!
Na bieżąco będą nadawane wszystkie informacje dotyczące konferencji i przygotowań.:)

https://www.facebook.com/pages/LUDZKA-TWARZ-BIZNESU-Konferencja/322047851155074

środa, 23 listopada 2011

Spotkanie z Łukaszem Stebelskim!

Kariera albo Życie? Czy rzeczywiście musimy wybierać?

 "Wyścig szczurów, złota klatka, wirtualne życie - nowoczesna kultura biznesowa stawia wiele oczekiwań i wyzwań. Wiele młodych osób zakłada, że wejście do "systemu" wymaga wyrzeczenia się własnych wartości, pasji i marzeń, a w zamian wpisanie się w stereotypowo korporacyjny model życia. Czy tak musi być? Czy rzeczywiście musimy wybierać pomiędzy karierą a wartościowym życiem osobistym? A może jest wręcz przeciwnie i dzięki szerokim zainteresowaniom i osobistym pasjom stajemy się bardziej wartościowi na rynku pracy? I co zrobić aby nasze marzenia nie zaokrągliły się w chwili gdy wejdziemy do systemu. Zapraszam na spotkanie oparte o autorski program Denali Lessons."

Łukasz Stebelski (ur.1975) - Dyrektor zarządzający w firmie szkoleniowej Denali Lessons. Były Dyrektor ds. Marketingu w Procter & Gamble, zarządzający kosmetykami męskimi Gillette i Old Spice w ponad 60 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Prezenter motywacyjny, podróżnik i wspinacz wysokogórski. W oparciu o swoje wyjątkowe połączenie 14 lat pracy w korporacji oraz wspinaczki na najwyższe góry świata (w tym ośmiotysięcznik Cho Oyu 8201m) jest autorem szkolenia motywacyjnego "DENALI Lessons. Passionate people, real results." Żyje w przekonaniu, ze życie zaczyna się tam, gdzie kończy się nasza strefa komfortu, a najpiękniejsze są te "dni których jeszcze nie znamy". Jego osobistym celem jest zdobycie Mount Everestu, najwyższej góry świata przed czterdziestką. Ma żonę oraz dwóch synów.

Na spotkanie zapraszamy już 20 stycznia 2012 roku! 

niedziela, 20 listopada 2011

prof. dr hab. Adam Biela

Profesor ADAM BIELA urodził się w 1947 roku w Syryni. Po ukończeniu studiów w 1971 roku podjął pracę w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL. W 1973 obronił doktorat, w 1980 habilitował się, a w 1992 otrzymał tytuł profesora zwyczajnego. W 1981 został kierownikiem Zakładu Psychologii Przemysłowej, później także kierownikiem Katedry Analizy Decyzyjnej KUL.

Odbył studia specjalistyczne w zakresie analizy decyzyjnej na Uniwersytecie Michigan w Ann Arbor oraz w Decision Research w Eugene, Oregon. Był stypendystą Fundacji Kościuszkowskiej i Fundacji Fulbrighta w USA oraz Fundacji Humboldta w Niemczech. W latach 1993-98 był dziekanem Wydziału Nauk Społecznych KUL. W latach 1993-98 przez dwie kadencje zasiadał w Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów Naukowych. Obecnie kieruje Katedrą Psychologii Organizacji i Zarządzania w Instytucie Psychologii KUL.

Autor wielu nowatorskich prac z zakresu filozofii, psychologii, zarządzania i ekonomii.

Promotor blisko 30 prac doktorskich z zakresu psychologii, socjologii i ekonomii oraz wielu prac magisterskich. Inicjator i redaktor naczelny międzynarodowego czasopisma naukowego "Journal for Mental Changes: Perspectives of Economic Political and Social Integration", które ukazuje się od 1995 roku.

Jest także osobą aktywnie zaangażowana w życie społeczne. Od 1990 roku należy do NSZZ „Solidarność”, był członkiem jej władz uczelnianych na KUL. W latach 1997 - 2010 poseł na Sejm III kadencji oraz senator V i VI kadencji. Przewodniczący Ogólnopolskiego Forum Stowarzyszeń Uwłaszczeniowych „Własność i Gospodarność”. Autor programu powszechnego uwłaszczenia obywateli RP, wybitny znawca problematyki spółdzielczej.

Na spotkanie z prof. Biela zapraszamy 20 stycznia 2012 r.

sobota, 19 listopada 2011

Patronat medialny ! :)

I doczekaliśmy się pierwszych patronów medialnych! :)

1. www.psychologia-spoleczna.pl - Polski Portal Psychologii Społecznej
Popularyzuje wiedzę z zakresu naukowej psychologii społecznej,dostarcza rzetelnych informacji i materiałów oraz animuje środowisko praktyków.
Redaktorem naczelnym jest Jarosław Świątek właściciel firmy badawczej Before.







2.www.psychologia-biznesu.pl - Polski Portal Psychologii Biznesu.
Popularyzuje wiedzę z zakresu naukowej psychologi biznesu, dostarcza rzetelnych informacji i materiałów oraz animuje środowisko praktyków.
W skład Redakcji wchodzą przedstawiciele trzech firm współpracujących przy tworzeniu Polskiego Portalu Psychologii Biznesu, a jednocześnie autorzy uznanego w środowisku psychologów portalu Psychologia-Społeczna.pl.
Funkcję redaktora naczelnego objął Maciej Chabowski reprezentujący Grupę Trenerską Skills Designers. Głównym konsultantem oraz redaktorem merytorycznym jest Jarosław Świątek z firmy Before. Rolę administratora i specjalisty od obsługi technicznej portalu pełni natomiast Dariusz Tryba, właściciel DT Media.

poniedziałek, 14 listopada 2011

Spotkanie z Anną Franczak!

"Kluczem do sukcesu jest zdolność adaptacji. 


Rok 2025. No właśnie, gdzie jesteś? W Lublinie, Londynie, a może w Nowym Yorku czy w Tromso? Kim jesteś? Psychologiem biznesu, właścicielem restauracji, szefem agencji reklamowej? Lubisz swoją pracę? Czy czujesz się człowiekiem sukcesu?

Nie można przewidzieć jak potoczą się nasze losy, ale można się do tych zmian przygotować, tak aby mądrze i świadomie zacząć budować swoją karierę już dzisiaj.

Kiedy zaczynałam studia magisterskie, marzyłam o pracy psychologa. Zawód który wykonuję obecnie wtedy jeszcze nie istniał, ponieważ Google dopiero zaczynał podbój internetu.  Kiedy kończyłam studia podyplomowe, od najlepszych uczyłam się public relations w dużej korporacji a Steve Jobs prezentował światu pierwszego iPoda. Kilka lat później Facebook zdominował internet a ja zgłębiałam tajniki social media i digital marketingu. Ta rewolucja technologiczna i społeczna niosła za sobą pojawienie się wielu nowych profesji i branż, które powstały by odpowiadać na potrzeby rynku. Jedną z nich zajmuję się dzisiaj, ponieważ moje zainteresowania zmieniały się razem z otaczającą mnie rzeczywistością. 

Czy jesteście gotowi na taką elastyczność i kolejne transformacje, które niewątpliwie nadchodzą? Czy studia to strata czasu i powinniśmy traktować je jako hobby? Czy w tej nie do końca przewidywalnej rzeczywistości można zaplanować swoją karierę i odnieść sukces?


Zapraszam na spotkanie 20 stycznia 2012 roku."


fot. www.monikakaminska.pl

Anna Franczak - dyrektor w firmie Performance Media - największej w Polsce agencji marketingu w wyszukiwarkach. Bierze udział zarówno w tworzeniu globalnych strategii jak i lokalnych projektów w ponad 40 krajach na całym świecie. Ma tytuł magistra, skończyła studia podyplomowe na UW, obecnie przygotowuje się do otworzenia przewodu doktorskiego z socjologii.


Spotkanie z gwiazdą wieczoru!

19 stycznia 2012 roku odbędzie się wieczorne spotkanie z  prof. dr hab Tadeuszem Tyszka.


Historia stanowisk naukowych:


1996 - Obecnie Profesor zwyczajny - Katedra Psychologii Ekonomicznej, Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji, Akademia Leona Koźmińskiego
1982 - 1998 Profesor zwyczajny - Wydział Psychologii, Polska Akademia Nauk
1975 - 1982 Adiunkt - Wydział Prakseologii, Polska Akademia Nauk
1973 - 1975 Adiunkt - Wydział Psychologii, Institute of Educational Research
1971 - 1973 Adiunkt - , Politechnika Wrocławska

Wykaz ostatnich publikacji:
  • Monografie TYSZKA Tadeusz, 2009, "Psychologia Zachowań Konsumenckich. wyd.2 poszerzone". Gdańsk: GWP 
  • TYSZKA Tadeusz, 2001, "Racjonalne Decyzje: Pewność i Ryzyko". Warszawa: PWE
  • TYSZKA Tadeusz, 2001, "Psychologia Zachowań Konsumenckich". Gdańsk: GWP
Działalność naukowa:
  • Konferencje TYSZKA Tadeusz, "The role of moral sentiment in economic decision making", referat przedstawiony na konferencji: "27th International Congress of Applied Psychology", , 2010 
  • TYSZKA Tadeusz, "Choices between alternatives with moral consequences", referat przedstawiony na konferencji: "Annual Meeting of European Gropu for Process Tracing Studies", Wrocław, 2010
  • TYSZKA Tadeusz, "Zaufanie deklarowane a przejawianie: wyniki empiryczne", referat przedstawiony na konferencji: "Psychologiczne i ekonomiczne wyzwania kryzysu gospodarczego", , 2010
  • TYSZKA Tadeusz, "Wzajemne zależności między efektem dyspozycji a strategiami prognostycznymi momentum i kontrarian" , referat przedstawiony na konferencji: "Psychologiczne i ekonomiczne wyzwania kryzysu gospodarczego", , 2010
Członkostwo w organizacjach :
  • 2008-11 -Obecnie, Prezes, Akademickie Stowarzyszenie Psychologii Ekonomicznej 
  • 2006-01 -Obecnie, Prezydent działu Psychologia Ekonomiczna, International Association of Applied Psychology
  • 2005-01 -Obecnie, Członek, Society for Judgment and Decision Making
Serdecznie zapraszamy! 

czwartek, 10 listopada 2011

Kilka słów o Marcinie Iwińskim

     Jak zapewne wszyscy wiedzą, przygotowujemy się w tej chwili do wywiadu z Marcinem Iwińskim. Jednak nie każdy z nas wie, kto to jest i czym się zajmuje. Warto więc w kilku słowach przybliżyć tę osobę. M.Iwiński jest współzałożycielem CD Projekt - wydawcy i dystrybutora gier komputerowych oraz filmów, należący do spółki Optimus SA. Przedsiębiorstwo zostało założone w maju 1994 przez wyżej wymienionego Marcina Iwińskiego i Michała Kicińskiego. Od początku swojej działalności zajmowało się dystrybucją na polskim rynku oprogramowania na płytach CD-ROM. Od 1994 roku do dnia dzisiejszego CD Projekt zlokalizował przeszło 200 gier. Najpopularniejszą grą, wydaną przez tę firmę był Wiedźmin. Pierwsza część gry została wydana w 2007. Do maja 2011 roku łączna liczba sprzedanych egzemplarzy osiągnęła 1,87 mln. Poza tym Wiedźmin otrzymał około 100 nagród i wyróżnień. Wiedźmin, wydany w 15 wersjach językowych, jest pierwszą polską grą o tak dużym zasięgu. Druga część została wydana 17 maja 2011 roku, i w przeciwieństwie do pierwszej części została wyprodukowana na autorskim silniku "REDengine". Wiedźmin 2: Zabójcy Królów sprzedał się na świecie w nakładzie ponad 400 tysięcy egzemplarzy w pierwszym tygodniu po premierze. Według CD-ACTION Wiedźmin 2 był najbardziej oczekiwaną grą 2011 roku. Tydzień przed premierą gry pojawiła się pierwsza recenzja drugiego Wiedźmina (produkcja otrzymała ocenę 9+/10).Wynik sprzedaży tej gry jest znacznie lepszy od założeń spółki. Optimus chciał aby sprzedaż "Wiedźmina 2" na PC była minimum 30 proc. wyższa od sprzedaży poprzedniej części. Okazało się jednak, że w ciągu pierwszych dni sprzedaży w Polsce była ona wyższa aż o 60 procent.

Marcin Iwiński i Michał Kiciński dzięki swoim osiągnięciom znaleźli się na 7 miejscu w rankingu "Liderzy biznesu 2011 "
--->http://www.forbes.pl/rankingi/liderzy-biznesu-2011,18603 

Gorąco polecam wywiad z Marcinem Iwińskim --->  http://www.witchersite.pl/component/content/article/10-news-w2/244-wiedzmin-2-wywiad-z-marcinem-iwinskim.html .

Miłego oglądania życzę wszystkim, którzy klikneli w powyższy link i udanego długiego weekendu! :)

Główne cele konferencji

Podnoszenie kwalifikacji przyszłych psychologów biznesu, którzy nie tyle będą skoncentrowani na adaptacji do rzeczywistości biznesowej, co raczej będą chcieli i potrafili ją modyfikować, czyniąc środowiskiem sprzyjającym rozwojowi i życiowemu dobrostanowi człowieka.
Budowanie pomostu miedzy naukowcami i praktykami biznesu, wymiana doświadczeń i refleksji, wzajemna inspiracja.
Integracja środowiska osób działających na rzecz kształtowania biznesu "z ludzką twarzą" - związanie stałej platformy wymiany myśli i spostrzeżeń.

środa, 9 listopada 2011

Witamy na stronie Ludzka Twarz Biznesu.

19-21 stycznia 2012 roku odbędzie się na KUL w Lublinie pierwsza konferencja pt. Ludzka Twarz Biznesu. Organizatorem są studenci I edycji Psychologii Biznesu i Przedsiębiorczości KUL, których wspiera dr Paweł Fortuna.

Plan konferencji wygląda następująco:
  • 19 styczeń - wieczorne spotkanie z gwiazdą wieczoru.
  • 20 styczeń - sesja plenarna z wystąpieniami wraz z dyskusją panelową.
  • 21 styczeń - warsztaty.
7 listopada 2011 roku odbyło się pierwsze spotkanie w sprawie organizacji konferencji. Studenci z wielkim zapałem podeszli do zadania. W pierwszej kolejności zajęto się głównymi sprawami takimi jak stworzenie oferty sponsorskiej, reklamą, a także przygotowaniem do wywiadu z Marcinem Iwińskim.